Autor Tema: Reparacija klira 1,6 ml  (Pročitano 3137 puta)

Van mreže mazda323

  • Full Member
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 0
  • Poruke: 249
  • Ugled: +12/-24
Reparacija klira 1,6 ml
« poslato: Januar 06, 2013, 13:06:10 »
  • Publish
  •         Znam da vishe i nije tako aktuelno otkad se pojavio sa zamenjivim glavama ali ja ga licno volim i na njemu sam poceo da parim, reparirao sam nekoliko shto sebi shto drugima i svi zadovoljni, medjutim pojavio mi se problem !? Sve uradim kao i ranije znaci razdvojim sa starom baterijom klir na delove properem , oshushim uzmem fiber kao i do sada namotam kantal spoustim ga u cevku pridrzavajuci shpenadlom , vratim plus pol naslanjajuci ga na ravnu povrshinu stola . Sve do sad uradjeno vratim tj navrnem na bateriju i isprobam, naravno pre probe kanem na fiber malo tecnosti da ne bi radilo na suvo ! Radi kantal se greje tecnost pucketa reko bi covek idila ,moze da se koristi kao drip ati,ali nisam o tom poceo! Ostala je silikonska guma kojuvratim na cevku i josh jednom na kratko proverim dal radi / radi !Ostala mi je samo tuba sa drip tipom koji prethodno navrnem na isti ne bi li preterao sa vracanjem. Sastavljanje uradim uz pomoc stare baterije i ponovo isprobam ,radi ! Povucem onako bez tecnosti protok savrshen , odvijem drip tip i nalijem tecnosti do pola shto bi bilo oko 1 ml ili malo manje ! Vratim drip tip i na oko sve stoji na svom mestu,navijem na bateriju i opet se cuje pucketanje znaci tecnost dolazi fiberom do grejaca ,ali tu dolazi do problema ,vazduha nigde znaci klir dobija tecnost ali vazduha nigde,imam osecaj  kao da pravim vakum svojim povlacenjem !?
            Ja se izvinjavam ako sam otishao u of ali ne znam kako slike da postavim da olaksham i sebi i vama ,ali ako neko ima ideju kako da reshim ovaj problem bio bih mu zahvalan! Nije do cene klira ili glava  za zamenu koje su josh jeftinije ali bi mi znacilo da uvidim gde greshim !?

    Van mreže vlaves2000

    • Drug član
    • Hero Member
    • *****
    • Thank You
    • -Given: 1359
    • -Receive: 2206
    • Poruke: 2360
    • Ugled: +3457/-0
    • Pol: Muškarac
    Odg: Reparacija klira 1,6 ml
    « Odgovor #1 poslato: Januar 06, 2013, 13:16:14 »
  • Publish
  • bilo bi nam lakse kada bi videli slike, ovde mozes uraditi upload slika http://imageshack.us/, prvo se registrujes i onda radis upload slika , kada ti ucita sliku na forum kopiraj podatke iz dela gde pise direct link

    Van mreže LiberPrint

    • Hero Member
    • *****
    • Thank You
    • -Given: 11120
    • -Receive: 10646
    • Poruke: 11863
    • Ugled: +22398/-0
    Odg: Reparacija klira 1,6 ml
    « Odgovor #2 poslato: Januar 06, 2013, 13:38:20 »
  • Publish
  • Prilikom sklapanja negde si mu zacepio dovod vazduha. Neka gumica verovatno ti je zatvorila rupicu za dovod. Najbolje da ga celog rasturis pa ponovo da sastavis pazljivo, a sacu i ja jedan da razbucam da vidim gde moze da zapne.

    Van mreže mazda323

    • Full Member
    • ***
    • Thank You
    • -Given: 0
    • -Receive: 0
    • Poruke: 249
    • Ugled: +12/-24
    Odg: Reparacija klira 1,6 ml
    « Odgovor #3 poslato: Januar 06, 2013, 13:42:46 »
  • Publish
  • Razmishljam da plus pol ostavim malo da viri ,jedino je to shto mi pada na pamet ?! To je to samo ga nisam vratio nego sam ostavio kantal na krajevima duzi po 1 mm ,a za toliko nisam gurnuo do kraja plus pol i sada radi , iskreno josh mi nije bash jasno shta se desilo al eto vazduha da se ovo moze nazvati parenjem i naravno nisam ga pritegao na bateriju nego samo ovlash shto bi neki rekli a kad probam da udjem na ovaj link imageshack izbaci mi greshka 404 a za to sam bukva !

    Van mreže Para

    • Hero Member
    • *****
    • Thank You
    • -Given: 5
    • -Receive: 31
    • Poruke: 2367
    • Ugled: +1267/-0
    Odg: Reparacija klira 1,6 ml
    « Odgovor #4 poslato: Januar 06, 2013, 15:04:13 »
  • Publish
  • Pogledaj da ti nije možda unutrašnja metalna cev puna, a glava bez zareza n a+ polu. Ako je tako, treba da malom turpijicom napraviš kanalić za vazduh. Imaš tip glave od Core serije. Ako je to to?

    Van mreže fusion

    • Hero Member
    • *****
    • Thank You
    • -Given: 0
    • -Receive: 3
    • Poruke: 978
    • Ugled: +438/-0
    Odg: Reparacija klira 1,6 ml
    « Odgovor #5 poslato: Januar 06, 2013, 15:09:12 »
  • Publish
  • Verovatno nisi dobro vratio celu tubu... skini ponovo tank i pri sklapanju prvo uvij drip tip pa tek onda vrati taman do njega. Verovatno si prvi put previse nabio ceo metalni sklop pa nema protok vazduha kad ga navijesh na bateriju
    Radi se o minimalnoj razlici ali dovoljnoj da ti onemoguci protok vazduha odozdo pored navoja
    Verovatno ti je ceo setup dobar samo taj zadnji deo kada si ga vracao nazad ...tu si mozda malo preterao i digao ceo sklop previsoko
    Ako ga sada skinesh sa baterije i povuces vazduh verovatnoce ti dobro proticati vazduh ...ukoliko je tako onda je ovo sto sam napisao

    Van mreže Para

    • Hero Member
    • *****
    • Thank You
    • -Given: 5
    • -Receive: 31
    • Poruke: 2367
    • Ugled: +1267/-0
    Odg: Reparacija klira 1,6 ml
    « Odgovor #6 poslato: Januar 06, 2013, 15:24:02 »
  • Publish
  • Jel vi to o stardustu CE4, onda sam fulao klir.  ;D

    Van mreže fusion

    • Hero Member
    • *****
    • Thank You
    • -Given: 0
    • -Receive: 3
    • Poruke: 978
    • Ugled: +438/-0
    Odg: Reparacija klira 1,6 ml
    « Odgovor #7 poslato: Januar 06, 2013, 15:26:13 »
  • Publish
  • Ja o stardustu ce4 itd. ... mozda si u pravu mozda sam i ja promasio clir , kad nema slika
    Ako i nije nekome ce dobro doci ova informacija za ce4  ;D

    Van mreže mazda323

    • Full Member
    • ***
    • Thank You
    • -Given: 0
    • -Receive: 0
    • Poruke: 249
    • Ugled: +12/-24
    Odg: Reparacija klira 1,6 ml
    « Odgovor #8 poslato: Januar 06, 2013, 18:52:16 »
  • Publish
  •     U pravu si fusion ali ja prvo uradim to shto kazes tj. navrnem drip tip pa tek onda vracam ovo ostalo ali danas kad sam ga vrteo po rukama misleci da sam neshto uradio posle deset uspeshno povucenih dimova imam shta da vidim. Dno klira na koje se navlaci tuba sa uvrnutim drip tipom stoji na 0,3  /  0,4 ml ,znaci ne pocinje dno od 0 nego od 0,3 ml ! Verovatno se usled grejanja i visheputnog izvlacenja ,vracanja deformisala sama tuba ! da to je klir v3 ili star dast ili 1,6 ml   ,onaj sa najvishe imena !

    Van mreže DanijelM

    • Jr. Member
    • **
    • Thank You
    • -Given: 0
    • -Receive: 0
    • Poruke: 54
    • Ugled: +37/-0
    Odg: Reparacija klira 1,6 ml
    « Odgovor #9 poslato: Januar 08, 2013, 20:30:38 »
  • Publish

  • Van mreže mazda323

    • Full Member
    • ***
    • Thank You
    • -Given: 0
    • -Receive: 0
    • Poruke: 249
    • Ugled: +12/-24
    Odg: Reparacija klira 1,6 ml
    « Odgovor #10 poslato: Januar 10, 2013, 18:44:02 »
  • Publish
  •      Poz za Beta koga imam zarku zelju da upoznam i gledao sam sve njegove recenzije ili tutorijale, posle ovog linka sam se i usudio da sam repariram i nekoliko puta je sve bilo ok ! Medjutim tube od ovog klira se pri vecim temperaturama deformishu ne puno ali dovoljno da se deshava ovo shto se meni a i pojave se sitne pukotine na samim tubama ,na kraju krajeva pa nemoze jedan klir da se reparira tri meseca to ce ti reci i licno betrayer , na kraju krajeva ,ako smatra da moze da ga namota i da ne vuce,tj povlaci tecnost nacicemo se da mu dam delove od klirova pa nek uradi shta moze ! Ali ponavljam da je on licno osoba od koga sam ovo naucio i koji mi je ,,subskrinovan,, na you tubu ,ali sam ja skontao da i prodavci neshto moraju da zarade neki dinar ,uglavnom delovi su u fijoci pa nek se javi moder koji ce ove moje da reparira! Platicu cenu novih.

    Van mreže Bet

    • eCiginfo prijatelj
    • Hero Member
    • *****
    • Thank You
    • -Given: 335
    • -Receive: 3200
    • Poruke: 2879
    • Ugled: +4207/-0
    • Pol: Muškarac
    Odg: Reparacija klira 1,6 ml
    « Odgovor #11 poslato: Januar 10, 2013, 19:31:57 »
  • Publish
  • O pa ja nisam ni video ovu temu.  Hvala hvala.  :th_muscle: :D
    E pa zainteresovan sam za pokusaj reparacije tih tvojih, a i da se upoznamo, sto da ne, but not gay! :D
    Sto se tice reparacije istog klira 3 meseca, ne bi trebalo to da se radi, verovatno ne bi ni izdrzao klir, kao sto si pomenuo pucanja, defomrisanje itd. Nikada nisam toliko dugo koristio klir, tacnije imam klir koji je star skoro 8 meseci, to je ovaj sa snimka, sljaka i dalje, ali realno kroz njega je proslo maks 30 ml tecnosti i nekih 20-30 setupa-uglavnom mu je to svrha hehe. Tuba se izvlaci vrlo lako, jos koji put da ga rastavim i moci ce u kantu. Takodje pun je naprslina, stub se iskrivio bla bla bla.
    I tako, malo sam sludjen ceo dan danas pa post nije najsrecnije sklopljen, ali dobro... xD
    P.S. Pare ne dolaze u obzir.
    P.P.S. A ti si taj misteriozni "sabskrajber"! Posto ih je gomila, NOT, znam ih sve, a sad znam i tebe. :)

    Van mreže LiberPrint

    • Hero Member
    • *****
    • Thank You
    • -Given: 11120
    • -Receive: 10646
    • Poruke: 11863
    • Ugled: +22398/-0
    Odg: Reparacija klira 1,6 ml
    « Odgovor #12 poslato: Januar 10, 2013, 20:09:23 »
  • Publish
  • Jelte bre vas dvojica, jel vam ovo sajt za upoznavanje? ;D ;D ;D ;D ;D

    Van mreže Para

    • Hero Member
    • *****
    • Thank You
    • -Given: 5
    • -Receive: 31
    • Poruke: 2367
    • Ugled: +1267/-0
    Odg: Reparacija klira 1,6 ml
    « Odgovor #13 poslato: Januar 10, 2013, 20:27:27 »
  • Publish
  • Deco, pamet u glavu.  ;D

    Van mreže mazda323

    • Full Member
    • ***
    • Thank You
    • -Given: 0
    • -Receive: 0
    • Poruke: 249
    • Ugled: +12/-24
    Odg: Reparacija klira 1,6 ml
    « Odgovor #14 poslato: Januar 10, 2013, 21:11:43 »
  • Publish
  •       gay not ok a upoznavanje na prolece kad pocnu bashte da rade shto da ne ! Para i ti si pozvan !