Autor Tema: Preorder  (Pročitano 4674 puta)

Van mreže Sasha19_81

  • Newbie
  • *
  • Thank You
  • -Given: 2
  • -Receive: 38
  • Poruke: 14
  • Ugled: +38/-0
  • Pol: Muškarac
  • elektronske cigarete
Odg: Preorder
« Odgovor #15 poslato: Februar 18, 2016, 14:26:34 »
Ahahaha..

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk


Van mreže LiberPrint

  • Hero Member
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 9681
  • -Receive: 9116
  • Poruke: 11118
  • Ugled: +20868/-0
Odg: Preorder
« Odgovor #16 poslato: Februar 18, 2016, 14:51:26 »
A kakve veze ima dal' je kod zastupnika kupljen ili kod kineza? Cak i ako je istina da joyetech bolje primerke salje zastupnicima, opet je to njihov propust. Ozbiljan proizvodjac skart reciklira, a ne pusta u promet. Ja sam sve kupovao kod njihovog prvog i najozbiljnijeg ovlascenog dilera - Heaven Gifts - i svi pomenuti problemi su bili prisutni.

Van mreže Shomy_ksh

  • Sr. Member
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 70
  • -Receive: 284
  • Poruke: 347
  • Ugled: +594/-0
  • Pol: Muškarac
  • Mehanika is not dead!!!!
Odg: Preorder
« Odgovor #17 poslato: Februar 18, 2016, 17:13:41 »
Moj Cuboid nije iz preordera i nije raskliman i razvaljen :D

Van mreže Sasha19_81

  • Newbie
  • *
  • Thank You
  • -Given: 2
  • -Receive: 38
  • Poruke: 14
  • Ugled: +38/-0
  • Pol: Muškarac
  • elektronske cigarete
Odg: Preorder
« Odgovor #18 poslato: Februar 19, 2016, 09:56:54 »
Pitam zato sto ja volim vecinu stvari koju mogu uzet lokalno pa makar za 20-30% skuplje al imam opciju da vratim nazad ukoliko nesto ne valja na mnogo jednostavan nacin. I dosada sam to napravio samo jednom.  Zato pitam.. jel narucujete izvana uglavnom ili uzimate lokalno.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk


Van mreže Joe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 8998
  • -Receive: 3071
  • Poruke: 3575
  • Ugled: +7315/-0
  • Pol: Muškarac
  • Nema nazad. Samo naprijed u sva 4 smijera.
Odg: Preorder
« Odgovor #19 poslato: Februar 19, 2016, 12:46:03 »
Saša. Mislim da neću mnogo pogriješiti ako iznesem mišljenje koje je moje, a opet negdje nalazim da i velika većina tako misli. Nabavljamo i snalazimo se iz raznih izvora. Gledamo da za što manje novca dobijemo što više i kvalitetnije. To je negdje i logično. Pa i lokalni trgovci nabavljaju iz istih izvora odakle i mi. Platimo dažbine, nekad nas i omaše i to je to. Reklamacija postoji i kod domaćih i stranih trgovaca. Neke strane preferiramo a neke izbjegavamo zbog loših iskustava. Kad ispadne neka frka onda skočimo do domaćih i kupimo. Ne pitamo za cijenu. Ne vjerujem da se kolege vaperi iz regiona bitno razlikuju u načinu nabave. U kontaktu smo i razmjenjujemo mišljenja i iskustva.

Van mreže LiberPrint

  • Hero Member
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 9681
  • -Receive: 9116
  • Poruke: 11118
  • Ugled: +20868/-0
Odg: Preorder
« Odgovor #20 poslato: Februar 19, 2016, 13:18:41 »
Ja nikakvih problema sa reklamacijama nemam, kao ni bilo ko ko je nesto kupio od mene ili preko mene jer vecinu kupujem iskljucivo na HG-u. Cak vecinu crkotina i ne saljem nazad. Medjutim, smaranje je svaki cas nesto reklamirati. Takodje, postoje stvari koje ne podlezu garanciji a ugodjaj cine neprijatnim, poput: lose elektronike, lose boje, klimavih vrata, netacnih podataka o bateriji... Stik 40 je moj omiljeni mod i bice to verovatno jos dugo. Ali, cinjenica je da baterija u njemu koja se zove 2600mAh, ima kapacitet 1900+ nesto malo. I sad, ja to da reklamiram, da li cu dobiti stik sa baterijom od realnih 2600mAh? Ovo je samo jedan primer, kakvih ima mnogo.