Autor Tema: Kakve su Medisana e-cigare ?  (Pročitano 8600 puta)

Van mreže billy

• eCiginfo prijatelj
  • Hero Member
  • Thank You
  • -Given: 482
  • -Receive: 522
  • Ugled: +2917/-0
  • Pol: Muškarac
Kakve su Medisana e-cigare ?
« poslato: Februar 15, 2014, 01:04:51 »
  • Publish

• Vec 15 dana i nikako da se odlucim koji brend i koji model uzeti za pocetak. Probao sam od drugara medisana Ego CE4 i nije loshe za moj ukus, ali sam citajuci forum shvatio da je zastareo model jer grejac nije zamenjiv-nije isplativo.
    Interesuje me kako su se pokazale medisana e-cig. , razmisljam o modelu Ego CE5 ili Ego T3, oba modela su sa zamenjivim grejacima? Ili mozda kako procitah u nekom od prethodnih tema sklopiti neku Joytec varijantu i zasebno naruciti bateriju i odgovarajuci kliromizer... malo sam zbunjen posle mnogo procitanih stranica, jer sam pocetnik u ovoj oblasti :)

Svaka sugestija i informacija ce mi znaciti. Hvala u napred.

Van mreže daksi990

• Full Member
    • Thank You
    • -Given: 0
    • -Receive: 0
    • Ugled: +35/-0
    • elektronske cigarete
    Odg: Kakve su Medisana e-cigare ?
    « Odgovor #1 poslato: Februar 15, 2014, 01:37:25 »
  • Publish
  • Ja bas imam Medisana Ego ce4 sa variable baterijom i za moje potrebe nije losa.Ali to je verovatno zato sto mi baterija od 650 mah traje nedelju dana  :great:  U svakom slucaju bolje je da uznes kvalitetnu opremu i jaku bateriju ako dosta paris.Sto se kliromizera tice mozda je bolje da uznes 2.4CC Jer on daje toplu paru ali moras da vuces duze i sporije.Sto se arome tice i tu bi trebao da nadjes neku odgovarajucu (po meni Dekang usa mix nije los dok malo naviknes).I nemoj da mislis da ti je aroma jagoda zbog pakovanja kao sto sam se ja istripovao pa mi je i ukus bio takav  :-[  A jos gore sto i moj prijatelj mi je isto tako rekao "ja parim jagodu".Sta da se radi kada je covek pocetnik a ovi kinezi stede na materijalu  :021: 

Van mreže Bestragija

• eCiginfo prijatelj
    • Hero Member
    • Thank You