Elektronske cigarete > Uopšteno o elektronskim cigaretama

e-tecnost vs vazduh

(1/5) > >>

ivanneko:
Kod benzinskih motora za pravilan rad i sagorevanje razmera goriva i vazduha je mislim 1:14,7 ... Jel ima neko predstavu koji odnos bi mogao biti kod atomizera ili ne razmisljate o tome ?  :098:

bobpp:
Razmisljamo,razmisljamo...ali nista pametno ne mozemo da smislimo  ;D
Mada verovatno moze da se izracuna - ono zapremina prosecnog povlacenja x broj dnevno / potrosnja tecnosti pa da dobijemo neki okvir...



LiberPrint:
Postoje oni instrumenti za merenje kapaciteta pluca, a moze i obican balon da posluzi. Kad izmeris kapacitet pluca, onda uz pomoc puff counter-a izracunas koliko povlacenja imas u 1ml. Kapacitet pluca pomnozis sa brojem pufova potrebnim za 1ml i to je priblizno to. Ja sam postavio formulu, sad neko nek je primeni u praksi ;D



ivanneko:
Otisli ste...hmm predaleko  :098:
Da uprostim malo , primer : ukoliko je rupa za vazduh ispod grejaca 1.8mm a rupe za tecnost oko 2x2mm desava mi se da prenatapa , naravno kolicina vate igra ulogu ali ukoliko se stavi vise da spreci prenatapanje onda deo u grejacu je previse stisnut pa nema dobar protok tako da po nekom razmisljanju rupe za dotok bi trebale biti barem jednake rupi za vazduh ako ne i manje... na to sam mislio  :th_coffeetime:

bobpp:
Jel curi kad ne vuces? Ako ne curi onda u formulu moras ubaciti i negativni pritisak koji pravis povlacenjem jer sama rupa bez...operatera oko rupe  ;D ne znaci mnogo (mada nije da ne mozes uzeti i neku prosecnu vrednost).Odnosno,rupa je nekom mala a nekom velika.Eto npr. ja volim kad je mala...  ;D Ali razumem da je nekom potrebna i velika rupa...

Omasio sam temu,jel da?  ;D

psZapremina prosecnog povlacenja pri pusenju cigarete je oko 50-60ml (30-130ml).Naravno,DTL je nesto drugo...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju