Kad sam vec prozvan... Nekad sam sebi mogao da priustim dva auta: jedan za put a drugi koji moze malo i da sidje sa puta. Sad imam samo za put ali mi onaj drugi bas fali. I sad razmisljam da kupim neko malo magare, neku pandu, tvinga, fiestu... 98-2002 godiste... Koji sami po sebi imaju visok klirens, i sa jos malo podloski pod amortizere, za van puta dusu dalo. Nesto sto ima u sebi tonu gvozdja, gomilu mehanike, elektronike... Kosta kao dve cevcice sa malo elektronike. Osecao bih se kao budala i ne bih mogao da spavam od cinjenice da sam svojevoljni namagarcen, kada bih ovo prvo zamenio za drugo. Mozda je primer glup, ali ilustruje ono sto planiram i ono sto mi nije ni na kraj pameti. Ali svako odlucuje o sebi i ispunjava zelje koje ima. Neko vise voli da duva luksuznu cevku nego da se zavlaci po vukojebinama. Ali ostaje cinjenica da je malo stvari na ovom svetu koje imaju manju realnu vrednost a da vise kostaju od pojedinih modova. Nema tu nicega sto opravdava cenu, osim da nema neke ozbiljne konkurencije. A i to zbog male potraznje, pa da oklempave ovo malo pacijenata bar za debele pare. Nema premium materijala. SS, koji je za nas kao suvo zlato, u normalnom svetu je u stvari je sasvim uobicajen materijal od koga se izradjuju mnoge jeftine stvari. Parce elektronike, nista specijalno bolje od kineskih koje kostaju po par dolara. Dizajn? Da li se obicna cevka moze nazvati dizajnom? Ok, sve to u celini lepo izgleda. I meni se ti dicodesi svidjaju i da kostaju do 100 evra verovatno bih ozbilno razmislio. Mada mislim da je sve preki 50 previse.