Autor Tema: Aliexpress  (Pročitano 7957 puta)

Van mreže Zile

  • Full Member
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 9
  • -Receive: 37
  • Poruke: 145
  • Ugled: +77/-0
  • Pol: Muškarac
Aliexpress
« poslato: Februar 16, 2017, 10:06:55 »

Ne nadjoh temu o ovoj prodavnici pa da ovde pitam
Prvi put imam problem sa kineskin prodavcem, stoji mi processing vec sest dana a prodavac nece da posalje paket iz nekog razloga jer je izgubio poslednji put 30RMB. (sta god to bilo)


"the last time ,we send the charger to your country, we lost 30RMB from one order"




Kontaktirao sam aliexpress juce i oni su ga poterali e-mailom da posalje posiljku, posiljka se ponistava sutra i trebalo bi da mi refundiraju na racun.
Da li je neko imao iskustva sa refundom, ja bih vise zeleo da dobijem neki gift code ili slicno kao sto postoji opcija u drugim prodavnicama, da mogu odmah da kupim proizvod od drugog prodavca da ne cekam refund deset dana



Van mreže LiberPrint

  • Hero Member
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 12198
  • -Receive: 11404
  • Poruke: 12412
  • Ugled: +23156/-0
Odg: Aliexpress
« Odgovor #1 poslato: Februar 16, 2017, 10:27:55 »
Aliexpress nije prodavnica, vec nesto slicno nasem kupindu ili ebay-u, gde samostalni prodavci koriste uslugu servisa. Zbog toga, mislim da varijanta gift koda ne postoji, i da je jedini nacin da ti prodavac vrati novac. Inace, cesto kupujem nesto na Aliexpress-u, i do sad nisam imao problema, ali eto desava se. Verujem da si obratio paznju na ocene prodavca, ali ni tu nema pravila :017:


Sto se refundacije na tekuci racun tice, koliko se secam da ne traje dugo procedura. Cini mi se 4-5 dana.

Van mreže Zile

  • Full Member
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 9
  • -Receive: 37
  • Poruke: 145
  • Ugled: +77/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Aliexpress
« Odgovor #2 poslato: Februar 16, 2017, 11:33:23 »
Hvala @LiberPrint
Prvi put imam problem sa prodavcem, imao je gomilu pozitivmih ocena nego nesto nece da salje za nasu zemlju imao je neki problem sa nasom carinom valjda.


Van mreže Finder

  • eCiginfo prijatelj
  • Jr. Member
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 9
  • -Receive: 283
  • Poruke: 67
  • Ugled: +284/-0
Odg: Aliexpress
« Odgovor #3 poslato: Februar 16, 2017, 22:09:51 »
RMB (renminbi) je druga oznaka za kineski juan. 30 RMB je oko 500 din. Dakle, izgubili su pare na transakciji. Mozda su ih odrali na posti ili se paket vracao pa su morali ponovo da salju ili nesto tome slicno.


Ja cekam skoro 2 meseca neke rukavice koje su vec 6 puta stigle do Sangaja i svaki put su odatle bile vracene posiljaocu. Da mi je da znam cime su ih filovali?  :dance:

Van mreže Zile

  • Full Member
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 9
  • -Receive: 37
  • Poruke: 145
  • Ugled: +77/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Aliexpress
« Odgovor #4 poslato: Februar 17, 2017, 19:10:45 »
Ponistio sam porudzbinu juce i prodavac je prihvatio, sad mi stoji status refund.
Ok ali mi sad nije jasno kako ce da vrate pare na racun, placeno je karticom, ali nemaju broj tekuceg racuna da bi vratili pare  :Scratch-Head:

Van mreže lemmy

  • Hero Member
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 28
  • -Receive: 6
  • Poruke: 638
  • Ugled: +222/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Aliexpress
« Odgovor #5 poslato: Februar 17, 2017, 19:30:52 »
Mislis da nemaju

Послато са GT-N7000 уз помоћ Тапатока
Imaju @zile broj racuna sa kog je placeno i sa koje kartice,banke... Cekaces 10dana

Van mreže Zile

  • Full Member
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 9
  • -Receive: 37
  • Poruke: 145
  • Ugled: +77/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Aliexpress
« Odgovor #6 poslato: Februar 17, 2017, 20:05:27 »
U bem ti sunce, dokle je ta tehnika otisla  ;D